, , , , , , , , , , , ,

Comanda Avon C7 || Unboxing

16:34


Buna, dragelor!
Sper ca aveti parte de un weekend minunat si relaxant!
Eu am inceput ziua cu aceasta comanda de la Avon si nu am putut sa nu va arat ce mi-am cumparat. Pe langa asta, m-am facut si reprezentant (m-am gandit ca imi va fi mai usor asa sa imi cumpar diverse produse) si am ramas uimita de ce gama diversificata de produse au in acest moment. Acum se gasesc la Avon pana si sandale :)) 

Nu mi-am luat foarte multe, m-am bazat pe parfumuri (pentru mine si mama) si alte chichite. Defapt, mi-am dorit foarte mult o pereche de ochelari si asta m-a impulsionat sa dau comanda.
Parfumul Summer White a fost gratis pentru ca sunt reprezentant nou si am depasit pragul de 120 de lei. Imi place la nebunie parfumul acesta si are istorie la noi in familie (practic, am crescut cu el pe la nas). Percive Dew cred cu tarie ca este parfumul meu de suflet si parfumul adolescentei mele. Eu si colegele mele de banca din liceu, prin clasa a 10-a, eram inebunite dupa acest parfum. Pasiunea continua. Today Tomorrow Always l-am cumparat pentru mama mea pentru ca este parfumul ei preferat si probabil din cauza ei, mi se pare unul dintre cele mai elegante parfumuri pe care le cunosc.



Partea mea favorita din comanda consta bineinteles in machiaje si in accesorii. Ochelarii de soare tip cateye care imi plac la nebunie, a fost dragoste la prima vedere! Duo Blush&Contour mi-a atras atentia din catalog si a avut un pret foarte decent (15 lei) asa ca am zis ca nu am nimic de pierdut. Ambele culori sunt mate, ma asteptam ca partea de contour sa fie mai putin rosiatica ( am luat modelul pentru tenurile reci)  dar am fost uimita sa vad cat de mare este. Tratamentul de unghii 5-in-1 sper sa imi mai intareasca unghiile, astept sa vad cum este si apoi va voi spune parerea. Vopseaua de par 7.63 Dark Chestnut Red (Castaniu Roscat Inchis) nu pare foarte deschis pe cutie....pare chiar deschis. Am emotii....
Gelul de dus Avon Senses Harmony cu lacramioara miroase divin. Are 720 de ml si cred ca o sa imi ajunga o perioada lunga. Mi-a placut si ca are pompita, asa il pot folosi si pe post de sapun lichid.



Cam atat mi-am cumparat eu luna aceasta. Va plac astfel de postari? Sa mai fac? 
Voi ce v-ati mai comandat de la Avon si ce imi recomandati?


Va pup,

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Eu cred ca sunt bune astfel de articole pentru ca ne ajuta pe noi cititoarele sa gasim produse bazate pe recomandarile voastre.Spre exemplu mie din articolul tau mi s-a deschis interesul pentru gelul de dush.VReau sa il incerc asa ca o sa fac comanda.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac astfel de articole, si mie imi plac :D O sa incerc sa fac review-uri cat de des pot la produsele Avon :D Te pup!

      Ștergere
  2. Si eu am ochit acel duo, dar n-am gasit un swatch decent pana acum. Tot asa, nu voiam ca bronzerul sa fie cu subton cald, dar rozul ala, super kawaii! Cred ca vara, ar merge si o combinate intre cele doua nuante.
    Iar parfumul Today e printre preferatele mele, indiferent de anotimp ❤

    Si eu am postat un haul de curand, si ma mananca degetelele destul de tare sa mai dau inca o comanda. Ma abtin. Ma tin tare. Trebuie! :))
    Sa te bucuri de produse si of course, mai vrem postari de genul. Adica, mie imi plac!
    Pup pretty girl! :* ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, este cu subton cald si se duce mai mult spre bronzer (decat spre contur). Rozul este bestial, este blush-ul meu preferat clar!
      Multumesc mult :* Te pup!

      Ștergere
  3. Ce dragut e acel duo!
    Dar cred ca si gelul de dus e misto! nu am mai avut de mult un gel de dus de la Avon! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miros fantastic gelurile lor de dus <3 Si este ok-ish duo-ul :* Te pup!

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.