, , , , ,

MeMeMe Flawless Tinted Moisturiser SPF 15 || REVIEW

20:30


Buna, fetelor!
Revin dupa o absenta de o saptamana, fericita ca am terminat toate proiectele dar si ca am luat unul dintre cele sase examene. Pentru urmatoarele 2 saptamani sunt in vacanta, iar apoi intru in "paine", adica in sesiune. Spre "norocul" meu scap repede de ea, avand in vedere ca am un examen unul dupa altul.

Astazi, vreau sa va vorbesc despre un fond de ten/tinted moisturiser care a costat doar 7 lei si l-am cumparat din Hello Free Z One Discount (despre care am auzit ca a mai deschis un magazin in Bucuresti in zona Tineretului). Despre el am citit prima data la Camelia, care s-a declarat foarte multumita de el si am zis ca daca il voi gasi, il voi cumpara si eu. Si uite ca la o vizita la magazinul mai sus mentionat, l-am gasit, am pus mana pe nuanta cea mai deschisa (pentru ca subsemnata e alba ca branza) si l-am cumparat. 

As vrea sa incep prin a va prezenta putin brandul MeMeMe, un brand britanic, cu niste ambalaje super dragute, feminine, produse de calitate si preturi foarte bune. Va invit sa intrati putin pe site si sa salivati (la fel cum fac si eu cand ma mai uit), ambalajele mi se par absolut geniale.

Acest fond de ten (tinted mosituriser) promite o acoperire light dar eficienta. Are SPF 15 si contine pigmenti ce reflecta lumina pentru un look radiant. Nu contine alcool sau parabeni si este disponibila in 4 nuante.


Dupa cum puteti vedea din poza de mai sus, eu am nuanta 01 Porcelain Pure. Din pacate, nu este cea mai fericita varianta pentru mine pentru ca este foarte, foarte galbena. Eu am subton roz si daca din greseala pun mai mult si nu il intind bine, par bolnava de icter.
Acoperirea este super, chiar da un efect flawless dar nu simti nimic pe piele. Nu este mat, dar nu este nici lucios. Este intradevar ceva radiant, ofera un look sanatos. 
Nu acopera imprefectiuni foarte mari cum ar fi cearcane sau cosuri, dar daca intr-o zi va simtiti mai lenesa, este o varianta foarte ok pentru ca uniformizeaza tenul. Daca nu va machiati foarte strident si nu vreti sa depuneti prea mult efort, sunt sigura ca o sa va placa.
Rezistenta la transfer nu este foarte buna, daca vorbiti la telefon vor ramane pe el urme. 
Se poate aplica foarte uniform atat cu mana, cu buretelul dar si cu pensula. Eu l-am aplicat cu mana, pentru ca imi place cum arata aplicat in acest fel.
Mie mi se pare ca miroase a vanilie, nu foarte strident si nu deranjeaza foarte tare, avand in vedere ca mirosul dispare destul de repede dupa aplicare.

Sper ca puteti observa diferenta de nuanta intre fondul de ten MeMeMe si pielea mea.

Inafara de acest impediment, cu nuanta, mi se pare absolut genial. Pentru persoanele cu subton galben in consider Holy Grail si merita incercat, mai ales pentru pretul pe care il are .

Voi ati incercat si alte produse MeMeMe?

Va pup,

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Acum aud de acest brand. O sa caut mai multe informatii si poate dau o fuga pana acolo. O zi frumoasa! :-* Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut un iluminator de la MeMeMe acum multa vreme si mi-a placut mult. In rest, nothing!
    Suna bine ce zici tu mai sus, dar nuanta e atat de galbena, incat si eu as arata bolnava :))
    Traiasca tenul alb! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aghhh, ce as vrea si eu un iluminator de la ei :-/ Si intradevar, icter ar scrie pe noi :))) Te pup!

      Ștergere
  3. Bravo si multa bafta la examene! Sa le iei pe toate cu note mari :) Eu nu am avut nimic de la acest brand, dar mi-ai facut pofta de putin shopping la Hello Free Z :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Asa sa fie! Si eu am pofta de shopping :))poate mai ajung si eu in curand pe la ei :) Te pup!

      Ștergere
  4. Nu stiu cine sunt MeMeMe :D
    Iar nuanta 01 e foarte inchisa! Nu vreau sa ma gandesc cum sunt celelalte :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.