, , , , , , , , , , , , , ,

Comanda Avon C8 || Unboxing

13:55



Buna. fetelor! Revin dupa o lunga, lunga perioada de absenta datorata sesiunii. Am avut cel mai incarcat program de pana acum: o zi libera, o zi examen si tot asa. In zilele libere trebuia sa invat si sa dorm (daca reuseam din cauza caldurii) si nu aveam timp sa citesc un blog, daramite sa scriu, fac poze etc. Am multe sa va arat, pentru ca in perioadele libere m-am tot gandit la ideei de postari. Din pacate, am facut-o varza ieri la ultimul examen si o sa am restanta, dar se ia si aia, nu e bai. Deci, revin cu forte proaspete de azi si sper ca nu ati uitat de mine.

A inceput sa imi placa Avon multicel, parca nu se mai aseamana cu ce stiam eu acum cativa ani, asa ca tot imi comand lucrusoare. Ma bucur ca am posibilitatea asta sa comand in avans produsele din campania urmatoare, asa ca o sa fac review-uri inainte sa apara produsul in catalog (sper).  Sunt la a doua postare de genul acesta, prima o gasiti aici, si daca aveti o intrebare sau ati dori un review pentru un produs, sunt aici sa va ajut :).
Dar haideti sa vorbim despre produse:
  • Mi-am cumparat in primul rand doua oje superbe din colectia Gel Shine si sunt super multumita de ele. Mi-am ales niste nuante mai de vara, Emerald City si Sapphired Up si sunt foarte pigmentate, au luciul acela ca de gel (si fara a aplica un topcoat peste) si rezista binisor. Eu am Emerald City pe ungii de 4 zile si inca sta bine. De uscat, se usuca relativ ok.
  • Corectorul de culoare in nuanta galben pentru cearcane este ok. Nu stiu daca este pielea mea de vina, sau numai culoarea asta, dar eu cand aplic pe fata este mai mult alb, decat galben. Planific oricum sa va spun mai multe, mai in detaliu, despre el saptamana aceasta.
  • Ser (elixir) pentru fata Nutra Effects. Va pot spune ca imi place foarte mult aceasta gama. BB Cream-ul Nutra Effects este foarte bun pentru pielea uscata, lipsita de stralucire, iar acest ser promite la fel de multe lucruri. Pana acum am o parere foarte buna despre el.
  • Tusul Mega Effects. Rog din suflet Avon-ul sa nu scoata acest contur lichid/tus din catalog niciodata. Am ramas masca cand am vazut cat de bine se aplica, cat rezista tusul (rezista la frecat, rezista la apa - desi nu scrie undeva ca ar fi waterproof) si cat de usor se pot trasa linii cu el datorita varfului (care imi aduce aminte de They Real! de la Benefit). Nu este un dupe neaparat, pentru ca cel de la Benefit are consistenta de gel, dar face o treaba foarte, foarte buna acest tus. Sper sa nu fie ca restul tusurilor de genul stilou si sa se usuce repede aplicatorul. Oricum vreau sa revin cu review detaliat si cu un video demonstrativ pentru el (pentru ca degeaba spun ca nu se sterge, atata timp cat nu vedeti cu ochii vostri).
  • Apa de trandafiri Naturals. Este simplu, gagica de fata are ten uscat (spre sensibil), a auzit multe despre aceasta apa si a luat-o si ea repede. O folosesc ca si toner (dupa ce ma demachiez) si mi se pare oarecum vascoasa(???). Trebuie sa continui sa o folosesc ca sa imi pot da o parere.
  • Perie pentru curatarea fetei....don't. Just don't. Aspra, zgarie fata, nu curata cine stie ce. Mai bine investiti pentru o perie de curatare a fetei electrica (asta voi face si eu).
  • Setul pentru pedichiura este format din 6 produse (care vor aparea in campania urmatoare C9)  si inca nu le-am incercat. In catalog vor fi separate, eu in acest set am primit : Lichidul emolient cu proteine din lapte si saruri Epsom, pila pentru picioare cu 4 capete, Exfoliant cu extract de piatra ponce si ulei de dafin, tratament intensiv cu acizi AHA si spray pentru picioare cu Vitamina E. Abia astept sa le pun la test si sa va spun ce parere am despre aceasta noua gama.

Sper ca v-a placut aceasta postare si ca va ajuta la ceva, cel putin asa ca o prima parere despre produse. Daca vreti un review special al unui produs, anuntati-ma :D 
Ma bucur sa fiu inapoi, ador sa scriu si imi era dor sa ma chinui cu pozele si cu ideeile de poze.

Va pup!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Aaah, am uitat de perie! Si eu o am, dar am uitat sa ii fac poze pentru haul. Ii tinea companie in baie spumantului bombonel. Oja aia albastra though~ ❤
    Off, ce rau imi pare de corectorul ala galben! Fratioru' verde isi face treaba cum trebuie, ma asteptam ca si fratioru' galben sa se prezinte la datorie. Bummer~ :(
    Sa le folosesti pe toate cu drag si bine ai revenit! Pup pretty girl! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a dezamagit rau fratiorul galben :-/ Ojele sunt ok-ish si ele...Te pup! :*

      Ștergere
  2. Imi plac produsele de la Avon. In facultate dadeam comenzi in fiecare campanie. Acum am reluat legatura cu un reprezentant si imi mai iau chestii. Ojele sunt preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa eram si eu in liceu, acum dau comanda doar cand am nevoie si imi face eva cu ochiul :) Te pup!

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.