, , , , , , ,

KIKO Liquid Skin Foundation || Un fond de ten potrivit pentru vara

01:05

Buna, dragele mele!

Caldura mare, moncher! Zilele acestea au fost groaznice, m-am simtit ca si cum eram undeva prin Spania, doar ca ramasesem in Bucuresti. Doar caldura aia groaznica, fara pic de umezeala, care imi lua respiratia ma ducea cu gandul la tari straine. De aceea, cand ieseam din casa, nu imi venea sa ma machiez mai deloc, desi arat ca un mic zombie mort de oboseala. Bun, bun, pai si ce facem? Cautam cele mai bune produse care sa nu incarce tenul si sa nu simtim ca purtam machiaj. Astazi vorbim despre un fond de ten potrivit pentru vremea asta caniculara. KIKO Liquid Skin Second Skin Foundation este personajul principal din acest articol.

La ce ne asteptam de la un fond de ten potrivit pentru vara? Vrem acoperire, dar nu dorim sa avem acel efect de masca. Ne dorim uniformizarea tenului, iar dupa nevoi un aspect mat sau dewy (o sclipire sanatoasa, daca aveti tenul uscat ca si mademoiselle de fata). Rezistenta este un must, doar nu ne dorim sa ni se "topeasca" machiajul pe fata. SPF-ul este si el important, dar este recomandat sa folosim spf si separat.







Fondul de ten KIKO Liquid Skin  este un fond de ten foarte lichid, cand il pui pe mana, curge. De aceea, inainte de a fi folosit trebuie sa il agiti putin.  Ambalajul este din sticla si este dotat cu o pipeta. Dozarea se face foarte eficient si nu exista risipa de produs. Cum am spus mai sus, consistenta este una lichida, oarecum groasa, de aceea tenul nu este incarcat si nu iti ofera aspectul acela inestetic de masca. Poate fi aplicat atat cu o pensula ( eu folosesc buffing brush de la RT) sau cu buretelul beauty blender (eu folosesc copia de la DM de care sunt multumita). Ofera o uniformizare a tenului foarte frumoasa si o acoperire mica spre medie, dar este buildable si se mai poate aplica un strat peste. Este genul de fond de ten care iti lasa porii sa respire. Are o rezistanta foarte buna, sta pe ten ore bune. Eu de obicei plec dimineata si vin seara acasa (deci mai mult de 10 ore) si tenul meu arata foarte bine. In schimb, rezistenta la transfer lasa putin de dorit, adica daca vorbesti la telefon, vor ramane urme pe telefon. Are SPF 15, deci un minim de protectie solara. Ofera un look dewy si nu il prea vad indicat pentru tenurile super grase. Pentru un ten gras este ok, daca folositi si pudra matifianta. Eu de obicei nu folosesc si pudra, il las pe ten pur si simplu si sunt uimita cat de bine face fata la caldurile astea.






Parerea mea? Eu il ador, este cam tot ce imi doresc de la un fond de ten pe aceste calduri. Il folosesc impreuna cu anticearcanul de la Holika Holika care ma ajuta si la ascunderea cearcanelor, dar si pentru iluminare si imi place la nebunie efectul oferit. 

Unde il gasim? Aici povestea devine destul de complicata pentru ca produsele KIKO nu se gasesc intr-un magazin fizic (sau online din cate stiu) in Romania. Daca aveti trecere prin Italia/Spania (stiu ca au magazine si in alte tari) mergeti intr-un magazin, se gasesc cam in toate mall-urile, pentru ca au niste produse fenomenale. Eu am avut noroc cu cineva care mi l-a adus. L-am mai vazut pe grupurile de facebook care se ocupa cu vanzarea produselor de make-up daca va intereseaza.


Eu sper ca acest articol v-a fost de folos si ca v-am trezit interesul. As vrea sa incep o serie de astfel de articole pentru aceasta vara, pentru ca ne asteapta zile calduroase.

Va pup,



You Might Also Like

5 comentarii

  1. M-ai făcut tare curioasă în privința lui! :))
    Nu cred că anul ăsta mă duc în vacanță în altă țară, dar din câte știu eu site-ul oficial Kiko livrează și în România :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, nu stiam de asta :D O sa ma uit si eu...sper ca taxele postale sa nu fie prea mari :)) Te pup!

      Ștergere
  2. Imi plac la nebunie produsele Kiko! De curand m-am intors din Milano si mi-am cumparat un fond de ten, altfel decat cel de care zici in articol. Desi cand l-am testat (in lumina becurilor albe din magazin) parea sa mi se potriveasca perfect, in lumina naturala mi-am dat seama ca e prea rozaliu si nu stiu daca voi reusi sa-l port. Deocamdata m-am ales doar cu cate-o remarca din partea celor din jur, ca ceva nu-i ok cu fața mea :))) De stiam sa-l incerc pe-asta de care zici...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur sa citesc impresiile tale, si mie imi place sa aiba stralucire tenul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat produse Kiko, dar recunosc ca arata bine.
    Faine pozele!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.