, , , , , , , , ,

Cumparaturi Banggood || HAUL

14:20


Buna, fetelor!
E soare, e cald, este sambata! Tocmai ce mi-am tuns si eu pletele pentru ca nu se mai putea. Aveam parul foarte uscat si chiar daca mi-am schimbat rutina si arata putin mai bine, varfurile inca erau groaznice, parul se innoda mereu la spate si cand trebuia sa il pieptan nu doar ca plangeam de durere, dar pur si simplu cheleam putin cate putin la fiecare periere. Inca nu m-am vopsit, pentru ca am fost foarte ocupata cu sesiunea ( motivul pentru care am fost absenta de pe blog, facebook si social media in general). Dar hei, sunt integralista si am inceput munca. 

Astazi vreau sa va vorbesc de cumparaturile pe care le-am facut de pe site-ul Banggood de care sunt multumita in mare parte si o sa vreau sa va povestesc putin despre fiecare in parte. V-am mai povestit putin despre ei si in acest articol care este un wishlist, unde practic am creat tinute cu articolele de pe site. 
Coletul a venit in 2 saptamani si a venit divizat (totusi, in acelasi timp). Mai pe scurt, fiecare articol a fost ambalat individual si trimis, iar eu le-am ridicat pe toate o data. Am avut transport gratuit si nu am platit nimic in plus pentru ca au ajuns la posta de cartier.

Mi-am cumparat o bluzita, o pensula (dupe/replica dupa NARS Mie Kabuki brush sau ceva de genul) si 5 perechi de gene false. Sa inceapa distractia!



Bluza AICI (doua modele de culori)

Bluza este foarte vaporoasa, foarte flu-flu si eleganta. Este din poliester care nu este extrem de plasticos (cred ca stiti ca unele bluze iti dau senzatia aia de plasa) si care imita foarte bine chiffon-ul. Margele de la baza gatului sunt wow, sunt superbe.Problema mea cu ea este ca se sifoneaza destul de repede si este destul de grea. Intr-o zi torida de vara este cam greu de purtat, dar cum zilele astea a batut vantul am purtat-o si am atras multe multe laude.

Recomand aceasta bluza? Da, chiar daca are si minusuri. Vreau sa mi-o cumpar si pe cea roz, sunt sigura ca si aceea este foarte frumoasa.


Pensula AICI (3 variante de culori)

Aceasta este faimoasa pensula despre care va spuneam la inceput ca este dupe dupa cea de la NARS. Bine, cea de la NARS este neagra (aveau si varianta asta pe site), dar eu am vrut sa fie alba sa o pot distinge mai usor. Imi place ca are parul de capra, foarte, foarte fin si este foarte buna pentru aplicarea pudrei, bronzerului, blush-ului sau chiar a conturului. Nu mi se pare ca este genul de pensula care misca fondul de ten de sub bronzer/blush/etc. Ea arata foarte fain, rustic si este cu siguranta de efect.
Punctul minus este ca a venit putin stramba sau cel putin asta este parerea mea. Ma asteptam sa fie dreapta, nu putin indoita. Nu sta sa cada, nu este rupta, este putin indoita. Nu ma deranjeaza lucrul asta in mod special, dar unele dintre voi s-ar putea sa strambati din nas putin cand o vedeti.
Una peste cealalta, este o pensula buna, calitativa, care nu a pierdut nici macar un singur fir de par la spalat. Pentru 3$ (12 lei) ce poti cere mai mult?



 Gene false AICI 

In primul rand, vreau sa stiu cine are ochii atat de mari/lati/cum vreti voi? Genele sunt foarte lungi, va trebui sa le tai partea exterioara ca sa le pot purta. Nu sunt extraordinar de lungi dar asigura volum. Banda lor este foarte subtire. Inca nu le-am incercat (nu am avut timp sa ma duc sa imi iau lipici) si o sa revin cu o parere despre ele in viitor. Intre timp 5 perechi de gene false la 2$ mi se pare super!


Cam asta este ce mi-am cumparat eu de pe Banggood, in principal imi plac toate lucrurile comandate si am mai multe lucruri pe wishlist.  Daca aveti vreo intrebare legata de produse, de site sau de orice, va rog sa mi-o adresati in comentarii.

Zilele astea vreau sa scriu putin despre doua produse AVON Nutraeffects. Unul care m-a dezamagit teribil si unul care petru mine este win-win. Ce ziceti?

Va pup si va doresc un weekend minunat :)


Andra <3


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Bluzita este super simpatica.O sa mi-o comand si eu maine,cred.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa bluzita! Si genele sunt faine, si pensule e draguta, pacat ca nu e dreapta...oare asa or fi toate?

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.