, , , , , , ,

AVON Nutraeffects || BB Cream & Serul Miracle Glow || REVIEW

15:53


Buna, dragelor!
Aveam in minte sa va vorbesc de foarte mult timp despre BB Cream-ul Nutraeffects de la Avon, dar intre timp mi-am cumparat si serul Miracle Glow si am zis ca ar fi mult mai bine sa vorbesc despre ele impreuna, mai ales ca fac parte din aceeasi gama. Un produs imi place, celalalt nu. Cred ca asta este un exemplu mai mult decat potrivit ca o gama poate sa contina si produse minunate si produse foarte proaste (bineinteles ca totul este subiectiv). Eu spun sa incepem mai intai cu "vestea" buna si anume BB Cream-ul Avon Nutraeffects.


BB Cream-ul Avon Nutraeffects promite sa ofere tenului un look perfect instant, iar dupa o saptamana de utilizare tenul ar trebui sa arate mai sanatos. Mai pe scurt, acest BB Cream promite sa hidrateze, uniformizeze si ofere o stralucire tenului. De asenemena, spune ca ascunde imperfectiunile si rezista o zi intreaga. Mai nou, din cate am vazut a fost lansata si o alta varianta a lui, mata. Ambele variante se gasesc in doua nuante ( light si medium) si au SPF 15.


Eu bineinteles ca am varianta light, care daca nu sunt bronzata, imi este foarte inchis. Chiar nu inteleg ce se intampla cu BB Cream-urile astea care considera ca nuanta light e ceva inchis cu tenta portocalie/galbuie. Lasand asta la o parte, el poate fi blenduit destul de usor cu mana (desi nu va recomand si o sa va spun imediat de ce)/ cu un beautyblender/ buretel/ pensula. Formula lui este una cremoasa, se intinde foarte frumos si uniform. In consistenta gasim un sclipici fin menit sa ilumineze tenul. Se vede pe ten, dar de foarte aproape, de la distanta chiar arata super frumos tenul. Are o acoperire buna, tinde spre medie si simti cum iti umple porii. Aici am eu o mica problema, ma bucura ca umple porii, dar nu imi place acel sclipici sa intre in pori. De aceea, dupa fiecare utilizare folosesc seara un scrub sa fiu sigura ca nu ramane nimic pe fata. 
Rezistenta este foarte ok fara a fi setat cu pudra. Eu imi dau seama de rezistenta fondului de ten/  bb cream-ului in doua moduri: 1. Nu stiu cum se face, dar mereu in zona nasului imi indica rezistenta lui. Daca pe nas incep sa imi apara pistruii sau sa arate ciudatel zona, e clar ca nu este foarte rezistent. 2. Dupa telefon. Cred ca toate stim cum e sa iei telefonul de la ureche si sa il vezi plin de fond de ten. Eu innebunesc. 
Acest BB Cream are o rezistenta destul de buna la transfer, dar la proba nasului nu prea iese castigator. Dupa 4-5 h (da, eu imi port machiajul mai mult de 8h pe zi) incep sa se vada pistruii. Totusi, tin cont ca este un BB Cream si ca totusi este o rezistenta admirabila.
Un ultim lucru, care din pacate este un minus, este ambalajul. Mereu dozez mai mult decat trebuie si daca tin ambalajul in picioare exista riscul sa curga (in poza, vedeti cum la capac este putin portocaliu. Bingo ! A curs, mult).

Ingrediente: AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, PHENYL TRIMETHICONE, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, PEG-10 DIMETHICONE, MICA, DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, TRIFLUOROMETHYL C1-4 ALKYL DIMETHICONE, OCTYLDODECYL NEOPENTANOATE, NYLON-12, POLYSILICONE-11, QUATERNIUM-90 BENTONITE, ALUMINIUM HYDROXIDE, CAPRYLYL GLYCOL, STEARIC ACID, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, TETRASODIUM EDTA, PROPYLENE CARBONATE, HEXYLENE GLYCOL, SILICA, HEXYL LAURATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, TRIETHOXYSILYLETHYL POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE, ISOPRPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, PANTHENOL, STRELITZIA NICOLAI SEED ARIL EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, POLYURETHANE-40, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED EXTRACT,  SALVIA HISPANICA SEED EXTRACT, MALTODEXTRIN, POUZOLZIA PENTANDRA EXTRACT, SACCHAROMYCES/ PLATINUM FERMENT, CI77891, CI77491, CI 77499, <GL 1716>.




Per total, sunt multumita de acest BB Cream si atunci cand am o zi in care nu vreau sa ma aranjez prea mult si totusi sa arat decent, il folosesc. Mi se pare foarte bun pentru tenurile uscate pentru ca ofera acea stralucire. Iar daca vi se potriveste si nuanta e un plus si mai mare. Eu acum sunt bronzata si totul arata mai bine si mai uniform.


In continuare vorbim despre produsul care m-a dezamagit si care sincer, ar avea nevoie de o reformulare. Vorbim despre serul Miracle Glow din gama Nutraeffects. 
A fost primul ser pe care eu l-am folosit vreodata si m-am asteptat sa fie minunat, sa imi ofere hidratarea pe care o tot cautam, acel look al sanatos al pielii si daca se poate sa ma ajute si cu cateva cosulete si mai bine. Daca vreti sa vedeti ce ser folosesc in prezent si de care sunt foarte incantata va invit sa cititi articolul de aici

Serul Miracle Glow din gama Nutraeffects de la Avon este destinat tenului sensibil in special. Ne promite o absorbtie rapida si o formula non-grasa. 
"Datorita formulei sale usoare (non-grase), uleiul facial se absoarbe rapid in piele. Pielea arata si se simte hranita. Potrivit pentru tenul sensibil. Hipoalergenic, testat alergologic si nu contine parabeni sau coloranti.
In interiorul cutiei in care serul vine, gasim un prospect care ne explica modul de folosire si ne atentioneaza cu privire ca acest ser nu se lasa la indemana copiilor si este doar pentru uz extern.
Modul de folosire este unul foarte simplu: se aplica pe pielea curata, seara, 2-3 picaturi turnate prealabil in palme si apoi totul se maseaza usor in piele. 
Contine 5 uleiuri : ulei din seminte de Babassu (pentru stimularea productiei de colagen); ulei din cafea verde (hidratare); ulei din seminte de fructul pasiunii ( pentru stimularea productiei de elastina); ulei de in (intareste bariera de protectie a pielii); ulei de Marula ( pielea devine mai fina si neteda).

Acum, dupa ce am terminat de insirat toate propietatile minunate pe care acest produs le "detine" , va pot spune ce parere am eu. De la bun inceput va spun ca NU, nu mi-a placut. 
In prima zi de utilizare totul este foarte frumos, am observat ca totusi are o formula grasa (de ulei, ca e ulei pana la urma) si ca intra relativ usor si repede in piele. Eram foarte incantata. Trec cateva zile si fata mea s-a umplut de cosuri micute sub piele. L-am folosit pentru prima data cam o saptama si jumatate pana cand mi-am dat seama ca din cauza lui imi ies cosurile. Dupa doua zile dupa ce am oprit folosirea lui, pielea mi s-a curatat.  Apoi, nu stiu ce a fost in mintea mea, dar i-am mai dat o sansa pentru o saptamana. Acelasi rezultat, acum sta "inchis" in sertarul de la baie. 
Nu mi se pare ca hidrateaza in mod special, are o textura uleioasa(care automat este grasa) si mi se pare ca intra intr-adevar destul de repede in piele. 
Eu in urma experientei mele cu el nu il recomand deloc. Mai bine folositi o crema simpla, va aduce mai multe beneficii decat acest ser.

Ca si ambalaj este format din sticluta obisnuita (in care vedem de obicei toate serurile) si are de asemenea, o pipeta ce ne ajuta la dozarea produsului. 
Ingrediente: CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, NEOPENTYL GLYCOL DIHEPTANOATE, OCTYDODECANOL, DIMETHICONE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, TRISILOXANE, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, BHT, PARFUM, PASSIFLORA INCARNATA SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, LINUM USITATISSIMUM (LINSEED) SEED OIL, COFFEA ARABICA (COFFEE) SEED OIL, SCLEROCARYA BIRREA SEED OIL, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL, TOCOPHEROL.


Cu acestea spuse inchei articolul de astazi. Nu am absolut nimic cu produsele Avon si am cateva produse in top, direct in favorite, pe care le folosesc cu multa, multa placere. Dar, pentru ca nu exista nimic perfect, sunt si produse pe care regret ca am dat banii. Eu sper ca acest articol v-a ajutat sau o sa va ajute in caz ca vreti sa va cumparati produsele de mai sus. De asemenea, mentionez ca aceasta este parerea mea, poate voua o sa vi se potriveasca produsele de minune. 

Voi ati folosit aceste produse? Ce parere aveti despre ele?

Va doresc o zi minunata si va multumesc pentru vizita!
Andra 

Ma gasiti si pe Facebook si Instagram .



You Might Also Like

1 comentarii

  1. Chiar speram să fie serul cel care ți-a plăcut :)) Eu l-aș lua ca să umezesc beauty blenderul când întind concealerul, astfel încât să se seteze mai bine și să nu se mai strângă în liniile fine din jurul ochilor, poate nu-mi va crea probleme.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.