, , , , , , , , , , ,

Cumparaturi din Bulgaria || HAUL

20:18

Buna, dragelor! 
Zilele trecute v-am povestit despre calatoria mea in Bulgaria si v-am promis ca revin cu o postare despre cumparaturi.
Preturile in Bulgaria mi s-au parut asa si asa. In nici un caz nu mi s-au parut chiar asa de ieftine precum auzisem, dar chiar si asa am cumparat multe chestii si multe cadouri. In Kranevo, unde am stat eu, totul era mai ieftin cu aproximativ 2-3 leva fata de Albena, Nisipurile de Aur sau Statiunea Constantin si Elena. Balcic mi s-a parut mai ok la preturi si mi-a placut ca acceptau si lei.



Am inebunit cu trandafirii. Am avut noroc cu un magazin plin cu produse de skin care cu trandafiri, levantica, masline in Kranevo, care se numea Rose Shop. Din cate am observat, in materie de make-up erau foarte populare brandurile Golden Rose si Flormar. Gasiti de toate, bani sa aveti. Am vazut si branduri ca La Roche Possay, Bioderma etc. Mi s-a parut putin deplasat cand am vazut ca un gel de dus de la Nivea (de 250 de ml) era 10 leva (23,8 lei). 


Trecand mai departe, vreau sa va povestesc putin despre ce mi-am cumparat eu. Nu le-am folosit inca pe toate, dar incerc oarecum sa va spun cate putin despre ele.  Gelul de dus Roses m-a atras, bineinteles, din cauza ambalajului. Cred ca il voi pastra si dupa ce o sa il consum. Miroase foarte dragut a trandafiri, dar nu este foarte hidratant si nici nu ramane mirosul de trandafiri in piele. A fost 3 leva. Untul de corp  Natural Rose miroase delicios. Nu l-am folosit inca (mai am cateva creme desfacute pe care vreau sa le termin) dar sper sa fie hidratant. A fost 4 leva. Trandafirasul acela de sus este defapt un sapunel, de care mie imi este mila sa il folosesc si il tin pe post de decor. Miroase fenomenal ( exact a trandafirii aceia de gradina, mie imi aduce aminte de copilarie) si se simte in toata camera parfumul lui. A fost 3 leva.

Ajunsa acolo am gasit o diversitate foarte mare de ape naturale: de trandafir, levantica, musetel etc. Eu mi-am ales doua dupa cum se poate vedea. Apa de trandafiri am ales-o pentru ca avea si pulverizator. Mie imi place sa pulverizez putina apa de trandafiri dupa ce imi termin machiajul pentru ca absoarbe putin din aspectul acela pudrat-cakey ( cine are ten uscat imi intelege durerea). Nu miroase fenomenal, parca e trandafir imbacsit, dar este foarte ok. O folosesc si dupa ce ma demachiez, sau cand stau toata ziua nemachiata si daca am cosulete ia din roseata. Foarte buna pentru calmarea pielii. A costat in jur de 3 leva. Apa de levantica este produsul anului pentru mine. Pe langa ambalajul care este foarte dragut, nu m-am asteptat sa aiba asa efecte benefice pentru tenul meu. Eu o folosesc ca si toner dimineata si seara si imi curata fata ( cosurile mele sub piele s-au imputinat) si da o stralucire foarte frumoasa pielii. Din pacate, miroase groaznic. Nu stiu daca doar asta sau asa miroase aceasta apa de levantica in general, dar pe mine ma duce putin cu gandul la otet. Pot trece totusi peste acest aspect din cauza rezultatelor. Imi pare rau acum ca nu am luat varianta mai mare. A costat in jur de 2 leva. 


La partea de mancare am cumparat multe, foarte, foarte multe. Am uitat sa pun in poza condimentele pe care le-am cumparat (care sunt puse in niste borcanase si se fac modele). Am cumparat o groaza de rahat, mania familiei mele si ce mai am in poza mi-a ramas. Am dat o gramada in stanga si dreapta, am avut lista facuta de mama. La fel si cu dulceata de trandafiri si dulceata de nuci verzi (care este geniala). Dulceata de trandafiri/nuci verzi costa in jur de 12 lei. Rahatul difera de brand si cantitate ( gasiti de la 0,69 leva pana la 10 leva).


Cam atat mi-am cumparat eu, lasand la o parte magnetii ( pe care ii gasiti de la 1 leva pana la 4 leva). As vrea sa ma intorc doar ca sa cumpar mai multe chestii de trandafiri, ape naturale si de levantica. Next time. 

Sper ca v-a placut acest articol si daca aveti o intrebare astept sa mi-o adresati.
Ma gasiti si pe Facebook, Instagram si mai nou mi-am instalat si SnapChat (malinandra).

Va pup!

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Ce dragut e sapunul in forma de trandafir, nici eu nu m-as indura sa-l folosesc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca sta pe noptiera si imi parfumeaza camera <3

      Ștergere
  2. Trebuie sa recunosc ca toate produsele imi fac cu ochiul, dar eu tot la papa dulce trag. Dulceata si rahatul wins. Always! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dulceata este foarte dulce, dai in diabet, but still win :)) Si eu dau iama in mancare de obicei :> Te pup!

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu drag in continuare! Daca nu ma insel, apa de trandafiri se gaseste si la noi in Auchan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Parca si eu stiam ca avem cateva magazinase prin Bucuresti care distribuie astfel de produse, dar o sa caut :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.