, , , , , ,

Farduri Melkior || Peach & Olympian Blue || REVIEW

21:36


Buna, dragelor! 
Daca ma urmariti pe Facebook sau pe Instagram ati putut vedea ca zilele acestea mi-a venit mini-comanda pe care am plasat-o pe site-ul Melkior. Am profitat de oferta "1+1 la rezervele de fard". Erau cateva nuante selectate si puteam alege cateva farduri, platind doar jumatate. In cazul meu am cumparat doua, dar am platit doar unul. De mult imi doream cateva nuante de la ei (acum dorinta este si mai mare) si acum am avut ocazia sa am primele doua farduri de la ei. Din selectia de pe site am ales Peach (o culoare portocaliu-piersiciu foarte frumoasa) si Olympian Blue (un albastru puternic care imi inspira multa energie).




Peach - Este o nuanta super potrivita pentru tranzitie, dar poate fi aplicat si pe intreaga pleoapa. Merge perfect pentru orice fel de look, poate fi integrat si in machiaje puternice (smokey eyes) dar si in machiaje mai naturale, mai cuminti. Fiind un fard mat este putin prafos dar nu am vazut sa aiba fallouts (sa ma trezesc cu praf pe fata de la el). Recomand acest fard cu atat de multa caldura si sunt sigura ca o sa imi ajunga pentru foarte mult timp.



Olympian Blue - Acum ceva timp aveam in cap sa fac un look mai bold, cu albastru si maro, poate si putin glitter. Multa fantezie si creativitate pe capul meu in momentul acela. Dar ce sa vezi? Nema albastru potrivit in colectie. Aveam toate nuantele de albastru (mai spre mov, mai spre bleu) dar mai putin asta. Albastrul acesta puternic, care iese in evidenta. M-am fastacit o perioada si cand am vazut ca fardul acesta era in nuantele selectate nici nu am mai stat pe gand. Ca sa fie si mai puternic il putem folosi cu o baza pe dedesubt ( de exemplu creionul jumbo de la NYX in nuanta Milk). In curand o sa vedeti cateva machiaje pe blog si vreau sa il folosesc in doua combinatii. Prima ar fi in look-ul acela mai indraznet despre care v-am vorbit, a doua ar fi sa il folosesc pe post de eyeliner. Daca ma mai uit la el mai imi vin inca zece mii de ideei. Fardul este putin prafos, dar daca  va machiati mai intai la ochi sau puneti un pat de pudra sub zona ochilor, nu ar trebui sa aveti probleme cu fallouts.




Fardurile sunt maricele, ambele au 3,2 g si o rezerva de fard costa 17 lei. Calitatea este super, iar pana la sfarsitul lunii August aveti transport gratuit.



Voi ati folosit produse Melkior pana acum? Ce produse ati recomanda?

Astept ca de obicei raspunsul vostru in casuta de comentarii :)


Va doresc o zi minunata!

Andra


Ma gasiti si pe Facebook si Instagram

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Waaaai!!!! Deci Peach e perfect pentru tranzitie <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Albastrul ala! ❤❤❤ E pus pe wishlist, clar!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mai vazut unul misto dela Colourpop:( pacat de shipping-ul ala...

      Ștergere
  3. Piersiciul ala trebuie sa fie al meu! Am cateva farduri Melkior si le folosesc si la cursul de makeup si sunt foarte incantata de ele. Mi s-a cam pus pata pe nuantele astea de piersica, rozalii... hmm! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.