, , , , , , , , ,

Tarte Amazonian Clay 12-hour blush in Daydream || REVIEW

14:14



Buna, fetelor!
Intr-o zi asa gri, vreau sa vorbim despre roz, despre culoare, despre mici "bijuterii" care ne fac viata mai frumoasa. Pentru mine cosmeticele sunt o adevarata pasiune (cred ca este evident) si imi place sa aflu, sa studiez si sa incerc cat mai multe. Asa am ajuns sa aflu de Tarte Amazonian Clay 12 hour blush de pe Youtube si m-am indragostit imediat. Defapt, tot brandul Tarte mi se pare super, dar la noi nu prea sunt disponibile pentru ca tare as vrea sa incerc fardurile lor, concealerul lor cel nou etc. Eu am cumparat acest blush de la o fata acum ceva timp si l-am tot folosit pentru ca astazi sa va spun parerea mea. Merita aceste blush-uri sau nu?

In primul rand vreau sa mentionez ca am impresia ca acest blush face parte dintr-un set cu mai multe blush-uri (datorita desenelor de pe capac) mai precis Tarte Chic to Cheek Amazonian Clay Blush Set. Nuanta pe care o am eu pare o nuanta care este inclusa in astfel de seturi. Imi place foarte mult faptul ca ei de sarbatori chiar fac tot feluri de seturi festive wow.
Ambalajul original se aseamana cu acesta, doar ca nu are acele detalii aurii pe capac (pe care eu am reusit sa le zgarii).
Mi se pare una dintre cele mai bune formule pe care eu le-am incercat. Nu sunt nici prafoase dar nici foarte moi, este ceva intre dar care ofera gradul acela de pigmentatie perfect pentru a putea lucra cu el. Avand in vedere culoarea, la inceput ma speriasem cand am dat cu degetul prin el pentru ca ma gandeam ca va fi foarte puternic pe fata. O sa vedeti in swatch ca este un blush buildable. Eu de obicei nu aplic mai mult de 2 straturi.
Oare rezista 12 ore? Are o rezistenta buna (poate cea mai buna din cate am incercat) dar in nici un caz, pe mine, nu a rezistat 12 ore. Haideti sa spunem vreo 6 ore in conditiile in care vorbesc la telefon, mai ma ating pe fata etc.
Pe site nuanta Daydream  este descrisa ca si plum nude. Desi in ambalaj aduce, pe fata mie mi se pare ca merge spre un roz puternic.
Un blush Tarte in varianta mare are 0.2 oz, in timp ce acesta (in varianta de set) are 0.05 oz (deci un sfert). Pretul unui blush in varianta mare de 0.2 oz este de 28$, dar daca aveti posibilitatea de Craciun sa va luati seturi de la Tarte, aceste sunt in jur de 35$ (pentru 4 blush-uri). 


Voi ati incercat pana acum produse Tarte? Daca da, ce anume? Daca nu, ce v-ar tenta?

Va pup si va doresc o zi minunata!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. De unde cumperi produsele astea laudate prin afara????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am gasit pe grupul Vanzare/Cumparare produse cosmetice (sau make-uo cum o fi) de pe facebook. Iti dai seama ca atunci cand l-am vazut, l-am luat imediat :)))

      Ștergere
  2. E tare dragut! Perfect pentru toamna :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact <3 Abia astept sa vina toamna sa ma asortez cu nuantele ei <3

      Ștergere
  3. Vai vai ce frumusețe! 💖 Știu de produsele lor de ceva timp și de atunci urmăresc oferte. Sper să pun mâna pe măcar un produs de al lor cât mai curând 😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mai vreau produse de la ei :)) Iti dai seama ca mica obsedata din mine fumega cand vede ce poti sa iei de prin afara :)) Vine si vremea noastra :))

      Ștergere
  4. OMG, cat este de frumos! Pe un ten deschis ar arata superb, aplicat cu o mana usoara. Sa nu mai zic de ambalaj ❤ Ai noroc ca ai pus gheruta pe el! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare genial apentru vremea cand o sa se raceasca afara :) Si da, am fost norocoasa <3

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.