, , , , ,

AVON Big & Multiplied Volume Mascara || REVIEW

21:06


Buna, dragele mele!
In ultima saptamana m-am tot gandit ce sa scriu, pentru ca momentan nu am aparatul si asta mi-a cam dat planurile peste cap. M-am gandit sa fac cateva postari mai altfel decat recenzii despre produse. Ma gandeam sa fac favoritele lunii (putin cam intarziate), produse perfecte pentru toamna, produse consumate etc. Am multe ideei trecute in carnetel. Dar astazi, vreau sa va vorbesc despre un rimel favorit. Este vorba de Big&Multiplied Volume Mascara de la Avon.  Vreau sa ii multumesc Evei pentru ca prin ajutorul ei am ajuns sa testez acest mascara (nu prea ma intelegeam eu asa de bine cu produsele Avon inainte) si am ajuns sa il iubesc.  


La o simpla cautare pe site-ul Avon putem citi ce promite acest rimel:
Mascara cu efect de gene incredibil de dese: aplicator cu peri in multi-straturi pentru volum si separare ;culoare intensa. Cum actioneaza: formula gel-crema imbraca delicat fiecare geana, fara sa le lipeasca. Aplicatorul cu peri de dimensiuni diferite ajunge chiar si la cele mai scurte gene! Perii lungi separa genele, in timp ce perii preiau formula si o distribuie pe fiecare geana pentru un efect senzational de volum si un efect optic de gene cu pana la 50% mai dese*. Mod de folosire: desurubeaza periuta de mascara, miscand-o usor in lateral pentru a prelua formula din recipient. Aplica mascara pe genele superioare si inferioare, asezand periuta de mascara la baza acestora si tragand usor in sus si miscand in acelasi timp periuta in zig zag."

Acum ca am lamurit acest aspect, as vrea sa va povestesc putin despre genele mele. Eu am gene scurte si subtiri. Automat nu dispun de volum in zona genelor, asa ca prefer ca un rimel sa ma ajute prin crearea acelui volum. 
Primele impresie cand am folosit acest rimel nu a fost una wow, adica nu eram foarte suprinsa. Incetul cu incetul acest rimel si-a facut loc acolo, printre cele mai bune pe care eu le-am folosit. Eu folosesc foarte des eyeliner negru si ador sa pun accent pe zona ochilor cand ma maciez. Asa ca un mascara bun, negru, care sa si reziste de-a lungul zilei este un must.


Periuta imi place foarte mult, desi este mare, nu ma incomodeaza in nici un fel. Din neatentie, exista totusi riscul sa va murdariti la baza genelor. De asemenea, nu e genul de rimel care se usuca imediat si au fost cazuri in care a stranutat si m-am trezit cu urme de rimel sub ochi sau din greseala sa ating cu mana si sa ma trezesc cu urme sub spranceana. Dar nu-i bai, am sters urmele rapid cu un betisor de urechi. Nu este waterproof, dar mie imi rezista toata ziua pe gene.

Acum sa vorbim despre cu arata pe gene. Mie mi se pare ca ofera volum si ca in 2 straturi face minuni pentru genele mele aproape inexistente. Imi imaginez ce frumos ar arata pe niste gene mai "pline" sa zicem. Parca ofera si putina alungire, dar clar rezulta niste gene pline, voluminoase care pun in evidenta ochii. A da, si este un rimel negru, un negru intens.

In  momentul acesta stiu ca el costa in jur de 18 lei, dar presupun ca este si mai ieftin, depinde de promotii. 

Valabilitatea unui rimel este de 6 luni de la deschidere si va spun asta din experienta, sa nu il folositi dupa perioada asta (in special daca aveti ochii sensibili).


Eu spun ca poza vorbeste de la sine si va rog sa treceti cu vederea cearcanele mele miraculoase.

Voi ce parere aveti despre rimelul Big&Multiplied de la Avon? L-ati incercat? 

Va pup si va doresc o zi minunata!

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Il am si eu si deloc nu-mi place. Curge si arat ca un panda pana la sfarsitul zilei..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie chiar nu mi-a curs niciodata :o Nici macar frimituri (gen sa se usuce si sa cada) nu am gasit :-/

      Ștergere
  2. Mi eimi pare putin cam lichida formula...

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.