, , , , , , , , , ,

Farduri de ochi NYX perfecte pentru toamna || NYX Innocent & Golden Peach || REVIEW

09:44


Buna, dragelor!
Nu stiu ce credeti voi, dar eu chiar ma bucur ca a venit toamna. Mereu cand se schimba anotimpul, ma apuca cheful sa fac cumparaturi (haine, machiaje etc.) si sa incerc lucruri noi. Cum toamna este unul din anotimpurile mele preferate sunt si mai extaziata. Ma gandesc zilele astea la haine cu dungi, haine in carouri, toate nuantele posibile de maro, bej, burgundy si verde, botine si cizmulite, rujuri mov, machiaje intense si deja simt cum ma ia extazul. 

Din aceasta cauza, vreau sa va arat astazi doua farduri de ochi care imi plac la nebunie si care din punctul meu de vedere sunt super potrivite pentru sezonul ce urmeaza. Ambele farduri sunt de la NYX, unul fiind din colectia Hot Singles (cea basic, normala), iar celalalt din colectia Prismatic Shadows. 



Eu le am din magazinul NYX din Constanta, dar din fericire, s-a deschis si un magazin in Bucuresti ( Park Lake). Recunosc ca inca nu am trecut pe acolo pentru ca magazinul era pur si simplu full, dar sper ca intr-un viitor sa am si eu loc (macar sa trag un ochi prin magazin). Fardul Golden Peach din gama Prismatic Shadows mi-a fost recomandat de Iulia si vreau sa ii multumesc pe aceasta cale. E un fard atat de versatil, poate fi purtat in atat de multe combinatii, poate fi purtat in orice anotimp si mi se pare ca se potriveste cu orice culoare de ochi. Fardul de ochi Innocent din gama Hot Singles l-am ochit in acel stand plin de farduri si m-am gandit ca ar arata foarte bine cu fardul mentionat mai devreme, reusind sa obtin un look halo. Am avut dreptate, cele doua impreuna arata minunat.


Ambalajul este super cute, cu aceea fundita pe post de inchizatoare. Ambele au ambalajul din plastic si sunt micute ca marime, in concluzie pot fi luate lejer in calatorii. Fardurile din gama Hot Singles contin 1,5 g de produs, in timp ce fardurile din gama Prismatic Shadows contin doar 1,24 g de produs. Nu este o diferenta foarte mare avand in vedere ca fardurile au consistente diferite si un finish diferit.


Innocent este un fard mai prafos, dar se poate lucra cu el lejer. Cu un primer sau un creion alb pe post de baza culoarea este mai intensa, dar fara arata la fel de bine. Are o stralucire aparte si daca aveti tenul mai inchis poate fi folosit si ca highlight. Poate fi aplicat pentru un look mai intens cu degetul sau cu pensula sintetica (dar trebuie sa lucrati putin mai mult si sa adaugati mai multe straturi).


Golden Peach da senzatia ca invaluie ochii intr-o aura calda odata ce este aplicat. Este un portocaliu-piersicuta cu reflexii aurii (dupa cum ii spune si numele), o culoare calda, care parca capteaza lumina si ofera o stralucire aparte. Este un fard super special, intr-o culoare deosebita. Eu il aplic cu degetul pentru ca mi se pare ca culoarea devine mai intensa. L-am incercat si cu pensula uda dar nu mi s-a parut ca are aceleasi efect. De asemenea, este mult mai cremos decat cel din colectia normala.


Pretul unui fard este 14 lei. Din pacate nu le-am vazut deloc pe Makeup Shop dar puteti urmarii site-ul in speranta ca vor aparea.

In concluzie, eu recomand aceste farduri, in special Golden Peach pentru cat de frumos este. Vreau sa incerc mai multe nuante de la ei pe viitor (am vazut si farduri mate, satinate, cu sclipici etc.), iar pretul este mai mult decat avantajos. 

Voi ati incercat farduri de la NYX pana acum? Care este favoritul vostru ( sau sunt favoritele) ?

Va pup si va doresc o zi minunata!

Andra
Ma gasiti si pe Facebook & Instagram


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Ma bucur mult ca-ti place fardul golden peach. A ajuns rapid unul din preferatele mele! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram sigura ca Innocent il folosesti si ca un iluminator! Si eu fac asta cu unele farduri...si imi place sa gasesc si alte intrebuintari produselor desinate unui lucru.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.