, , , , , , ,

Venirea toamnei se lasa cu dorinte || Wishlist Dresslily

18:53

Buna, dragele mele!

Cred ca ne putem pune de acord ca a venit toamna si ca zilele in care ne topeam de cald sunt decat o amintire din trecut. Imi place toamna la nebunie, imi place cand este o racoare potrivita, cand ploua si stau in casa alaturi de o cana de ceai si mai ales sentimentul de nostalgie pe care mi-l da toamna. Pe langa acest sentiment, ma apuca o febra a cumparaturilor. Dintr-o data imi doresc haine noi in diverse modele si diverse materiale, rujuri noi, creioane de ochi etc. 

Cei de la Dresslily mi-au venit in ajutor si m-au invitat sa ma uit putin pe site-ul lor. Hainele mi-au atras atentia si mai ales preturile accesibile (dupa ultima mea plimbare prin Park Lake imi cam pusesem pofta in cui cand am vazut cat de scumpe, exagerat de scumpe sunt unele articole fata de alte mall-uri din Bucuresti). De asemenea, m-am cam obisnuit cu shopping-ul online.

Astazi m-am hotarat sa va arat cateva articole de pe acest site care mi-au atras atentia. Voi incepe cu rochiile pentru ca sunt placerea mea nevinovata. Am multe rochii, foarte multe rochii (cred ca am o colectie) si inca imi mai doresc. 





Incep cu aceasta rochie superba din dantela. Ador tipul acesta de rochii mai vintage cu aceasta linie. Mi se pare superba pentru toamna.



Stiti cizmele acelea inalte, peste genunchi? Mi se par perfecte de purtat cu acest tip de rochie. Rochita este dintr-un fel de jerseu si mi se pare perfecta pentru toama si cu putin mai mult curaj si iarna (bineinteles, infofolite in partea de sus).



Catifeaua este in voga acum si pe buna dreptate. Este foarte eleganta si evidentiaza pielea foarte bine.  Ador aceasta culoare mai ales pentru vremea rece.



Aceasta rochie o vad purtata cu o vesta din blana (sintetica) si cu niste ghete crem sau maro. La fel ar merge si cu un trench crem de tipul Burberry.



Pentru o ocazie mai speciala, gen o nunta sau un banchet/bal, aceasta rochita mi se pare superba. Este finuta si eleganta.

Am vazut ca modelele etnice sunt din ce in ce mai populare si imi plac si mie din ce in ce mai mult. Bluzele tip ie, cu acel print traditional, mi se par perfecte pentru orice anotimp. Le poti purta la orice si ele pot veni in diverse tipuri, nu doar ca ia traditionala. Un exemplu mai jos.




TRENCH CREM AICI
PARKA AICI

Cred cu tarie ca aceste modele de paltoane/trenchuri exprima foarte bine toamna. Nu sunt foarte calduroase dar ne ofera tot de ce avem nevoie in acest anotimp. Mie imi plac ambele chiar daca sunt total opuse.

Va invit sa mai trageti un ochi pe Dresslily pentru ca au foarte multe haine frumoase, mai multe decat ce v-am prezentat eu. 

Voi ce va doriti acum cu inceperea toamnei?

Va multumesc si va doresc o zi minunata!
Andra
Ma gasiti si pe facebook si instagram.

You Might Also Like

2 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.