, , , , , , , ,

Despre demachiere || Lapte Demachiant Oil of Aloe & Demachiant Bifazic Balea || REVIEW

14:03


Buna, dragele mele!
Astazi m-am hotarat sa abordez o situatie mai delicata, care ma izbeste mereu cand dau cu nasul de acest anotimp minunat, toamna. Tenul meu devine mai uscat, mai sensibil si daca nu sunt atenta o pot da in foarte multe probleme nasoale ( roseata, senzatia aceea ciudata cand simti cum te tine pielea pe fata, portiunile de piele care par foarte uscate cand aplici de exemplu fond de ten etc.). Eu cred ca am trecut prin toate si mi-am dat seama ca primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa bem multe, multe lichide (apa, ceai, fresh-uri etc.) daca vrem sa nu intampinam astfel de probleme. Dar de multe ori viata nu functioneaza asa, nu poti sa bei apa si sa scapi de probleme, asa ca trebuie sa ne orientam si spre partea aceasta de skincare. Astazi vreau sa va vorbesc despre demachiante si "ritualul meu de demachiere". Mi se pare cel mai important pas din rutina de ingrijire a fetei.

In decursul anilor am inteles ca mie, in perioada rece, mi se potrivesc produsele cremoase care ofera mai multa hidratare. Eu folosesc aceste produse in special pentru ten.

Dupa o lunga cautare si multe alte produse incercate am ajuns si la laptele demachiant Oil of Aloe. Il gasiti la Stock Market si sper ca si la Hello Free Z One Discount. Mie imi place foarte mult pentru ca este cremos (exact ca un lapte) si miroase divin. Il intind pe fata si imi fac gen un masaj facial cu el, iar apoi indepartez tot cu ajutorul discherelor demachiante. Demachiaza foarte bine tot ce ai pe ten, dar nu il pot folosi in jurul ochilor pentru ca trebuie sa insist putin mai mult si nu vreau sa imi irit aceea zona. Are 400 de ml si stiu ca imi va ajunge pentru o lunga perioada. Costa in jur de 8 lei.


Demachiantul bifazic de la Balea este o noua descoperire de care sunt multumita. Nu il intrece pe cel de la Nivea, dar este in regula. Pot sterge cu el cam tot de la ochi si din sprancene. Mi-a dat putine batai cand a trebuit sa indepartez un nou rimel de pe gene zilele trecute, in rest totul este bine.
Prefer sa folosesc astfel de produse la ochi pentru ca indeparteaza foarte usor machiajul fara a insista prea mult si a irita zona delicata din jurul lor. Pe mine chiar incepe sa ma usture zona aceea daca exagerez. Cu cat un produs este mai uleios,mai gras, cu atat mai bine.
Acesta desi are acea textura uleioasa, zona din jurul ochilor nu ramane in acest fel. Este foarte fain, mie imi place. A costat doar 6 lei din DM.

Voi ce produse folositi pentru demachiere?

Va pup si va multumesc!
Andra
Ma gasiti si pe Facebook & Instagram.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Yay! Asta! Review-ul asta il asteptam eu, pentru Oil of Aloe. Am trecut pe langa el de cateva ori, dar am zis sa mai astept un pic. Next time ajunge in cos ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut acest bifazic. E ok-ish. Iti recomand sa le incerci pe cele de la Elmiplant si Garnier!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.