, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Produse consumate & cu ce le-am inlocuit || Empties

22:26

Buna, fetelor!
Eu tocmai ce am venit din ploaie si sunt infofolita in tot ce am mai cald si pufos prin casa cu speranta ca nu voi racii. Ceaiul imi este aliat in aceasta "batalie". Pentru ca tot vorbesc despre ce am facut, voiam sa va recomand Taverna Covaci de pe Lipscani ( daca sunteti din Bucuresti sau poate sunteti in vizita) unde au mancare traditionala foarte buna si ieftina. Mai mereu este full, dar daca mergeti in timpul saptamanii gasiti liber. Eu merg destul de des pentru ca imi place foarte mult si nu am intampinat decat de ziua mea (culmea) o problema cu papanasii care erau extra prajiti de nu ii taiam nici nu bomfaierul. Dar in rest servirea si atmosfera sunt de nota 10. Spun asta pentru ca astazi, niste tineri cu mult "bun simt", au inceput sa comenteze, sa urle si sa faca scandal ca nu le vina comanda mai repede. Poate sunt invatati cu MC-ul unde mancarea vine in 5 minute si nu pot astepta 15 minute pentru niste portii mari de mancare, ce sunt facute atunci. Totul este proaspat. 

Acum zic sa revenim la ale noastre si astazi vreau sa va vorbesc de produsele pe care le-am strans intr-o punga in ultimele 3 luni (poate si mai mult). Nu sunt foarte multe ( pentru ca mama arunca tot ce prinde si trebuie sa ascund pungi cu produsele goale prin casa), de aceea m-am gandit sa iau ideea din videourile Adinei si sa va arat cu ce produse le-am inlocuit (pe majoritatea, exista si exceptii). 



Pentru inceput o sa vorbim despre gelurile de dus si mai am doar doua sa va arat, celelalte sunt de mult aruncate.
In categoria produselor consumate intra gelurile de Yves Rocher, cel cu orez din Laos si cel cu aroma de  cafea. Mi-au placut foarte mult, in special cel cu aroma de cafea. Sunt cremoase, parfumate si hidratante. Le gasesc un singur defect, si anume cantitatea. Sunt prea mici si consuma mult prea repede.
In categoria noilor intrate este gelul de dus cu aroma de trandafiri din Bulgaria si gelul de dus de la Elmiplant cu Iris & Bergamota (care este deja pe duca pentru ca il ador). Ambele sunt parfumate, catifelate si cantitatea este generoasa.


La categoria par am incercat noutati si in continuare merg in aceeasi directie. La categoria consumate avem gama Dove Pure Care Dry Oil care sincera sa fiu nu m-a dat pe spate. S-a comportat exact la fel ca orice alt sampon si balsam pe care l-am avut. Nu mi-a imbunatit parul uscat dar nici nu l-a inrautatit. Deocamdata nu l-as recomanda. La categoria noutati avem gama Garnier Ultra Doux Honey Treasures care este super laudata de Lorena. Am fost tentata sa il incerc si nu regret. Pana acum este totul in regula.


La partea de skincare am consumat in draci Apa micelara Nivea ( pe care acum nu o mai suport) si demachiantul bifazic Nivea. Nu este un alt demachiant bifazic ca si cel de la Nivea, indeparteaza imediat orice urma de machiaj (waterproof sau nu). Intre timp l-am inlocuit cu cel de la Farmec si intre timp s-a consumat si acela si l-am inlocuit cu cel de la Balea despre care puteti citii aici unde puteti vedea si ce demachiant pentru ten folosesc momentan.


Parfumuri - aici nu am pus inlocuitoarele pentru ca vreau sa fac un fel de top parfumuri pe care le detin pentru vremea rece.
Burberry Body este unul dintre parfumurile mele preferate si are un review aici. Este un parfum delicat, feminin, foarte purtabil pe timpul zilei. 
Avon Percive Dew este unul dintre parfumurile mele preferate din liceu si imi aduc aminte de vremurile acelea fara griji, inconjurata de cei mai buni prieteni ai mei si de toate prostiile pe care le faceam. Este un parfum minunat pentru primavara/vara. Este foarte fresh si pe pielea mea are o rezistenta de 6 ore +. Pe haine rezista pana a doua zi.
Avon Little Black Dress nu mai are nevoie de nici o introducere. Cu siguranta il stiti. Eu m-am indragostit de el. A fost pentru prima data cand l-am folosit (la 21 de ani, am trait in pestera pana acum aparent) si este foarte special. Desi este dulce ( eu nu sunt cu zaharinele) nu este greu, este foarte elegant si simplu, exact ca o rochie neagra mulata pe corp. Este perfect pentru zilele reci, chiar ploioase. Rezista foarte bine pe piele si mi se pare foarte versatil, poate fi purtat cu usurinta atat ziua cat si noaptea.


Produsele acestea de la Paula's Choice mi se par de neinlocuit. Strang banuti sa imi iau varianta mare, cel putin a cremei. Aici gasiti un review detaliat. Va spun doar ca sunt niste produse excelente care merita fiecare banut.


Scrub, scrub, scrubing :) 
Out - Simple Smoothing Facial Scrub care a fost in regula, mai ales ca se lauda fiind mai bio/eco ceva, dar nu a fost ceva wow. 
In - Osiris Avise Apricot Exfoliating Facial Scurb pe care il ador din toata inimioara mea. Face o treaba absolut minunata, are o cantitate enorma si costa si foarte putin. Pacat ca eu sunt tuta si l-am aruncat odata cu punga de consumate. Pentru ca...desteapta.


Conceler. Marele meu chin si pasiune in acelasi timp. Mereu incerc unele noi si incerc sa il descopar pe "the one".
Dermosil Highlighter este foarte bun. Nu acopera foarte bine zona de sub ochi, dar ilumineaza foarte frumos. Pacat ca nu il mai gasesc, pentru ca eu l-am primit de la o fata, dar cu prima ocazie al meu este. O singura mentiune, se termina mult, mult prea repede.
L-am inlocuit rapid cu Catrice Liquid Camouflage care este foarte bun desi simt ca imi usuca putin cam mult zona de sub ochi. Cu toate astea merita cei 16 lei din plin ( din punctul meu de vedere mai mult). Mie mi se pare asemanator cu cel de la NYX si diferenta de pret este dubla. 
Ultimul concealer adaugat in colectie este cel de la Melkior (pe care eu l-am mai avut in trecut si mi-a placut ) dar sunt putin dezamagita.  Parca nu mai este la fel, ambalajul pe care il aveam eu in trecut era diferit, poate le-a schimbat si formula ..nu stiu. Mi se pare ca se strange extrem de rau in liniile fine de sub ochi. Nu, nu este ce trebuie.


Ultimele produse despre care vorbim sunt rimelurile. Am doua consumate si unul nou (foarte controversat pe blog).
In primul rand rimelul NYC este one of the best. Mi-a placut al nebunie si am dat foarte putin pe el. Desi era maro, arata incredibil pe gene. Aici puteti citii putin despre el aici.
Rimelul By Terry a fost foarte fain, desi nu pot sa spun ca fost ceva wow. Mi-a placut si cam atat. Aici aveti review.
Pe acestea le-am inlocuit cu Avon Big & Multiplied despre care v-am vorbit aici si v-am spus ca sunt foarte multumita. Parerile sunt impartite. Unele fete mi-au spus ca este un dezastru, altele ca il plac. Cred ca este exemplul perfect pentru a arata ca experienta cu anumite produse difera de la persoana la persoana.

Aceasta a fost postarea si sper ca v-a placut. Sper sa fac regulat acest tip de postare, mai ales ca pot sa trag linie la final si sa va spun ce mi-a placut si ce nu. 

Va doresc o saptamana minunata si productiva!
Va pup! 

Andra
Ma gasiti pe Facebook & Instagram

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Grazie pentru mentionare! Sper sa-ti placa samponul Garnier! La mine e singurul care momentan nu imi face matreata. Yes!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asteptam sa vedem cum se descurca, deocamdata nu vad cine stie ce schimbare. Te pup!

      Ștergere
  2. Eu am acum gelul micelar de la L'oreal si lotiunea Nivea pentru ten senibil, dar ca si prima data, aceasta micelara se consuma repede! Cred ca va urma cea bifazica de la Garnier!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu o vreau pe cea cu ulei de la Garnier :)) Dupa ce termin laptele demachiant pe care il acum in "arsenal". Te pup! :*

      Ștergere
  3. Si eu ma inteleg bine cu rimelul de la Avon, dar asta asa e, fiecare cu genele ei. Pentru astea mici si drepte ale mele, e numa' bun. In privinta anticearcanului, incearca sa iei pe beauty blender putina pudra si sa aplici imediat pe zona cearcanelor, nu lasa sa se usuce. Ideala ar fi cea pulbere pentru ca poti indeparta excesul mai usor.
    Eu am ramas fidela anticearcanului de la Missha, cel de la Avon si unul de la Glazel Visage.
    Si eu m-am chinuit o perioada sa strang produse consumate, dar fie le-am aruncat eu pentru ca stoluri de pitici, fie le-a aruncat mama pentru ca seman cu ea. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat, crede-ma, in toate metodele posibile :) Am renuntat :)) Eu am revenit la Holika Holika, mi se pare foarte bun :) Si da, si eu am genele scurte si poate de asta nu patesc ce spun celelalte fete :( te pup!

      Ștergere
  4. Eu nu m-am inteles cu bifazicul de la Nivea :(
    In rest, gelul cu orez e super misto, cel cu cafea la fel <3
    Si ca sa revin la subiectul cu care ai inceput articolul, am fost si eu o data la Covaci, dar am ramas cu o impresie cam proasta. Nu aveau absolut nimic din desert (si vaai, ce as fi vrut galuste cu prune) si m-am rugat de vreo trei ori sa imi aduca zahar brun (in locul celui alb). Si culmea, nici nu era aglomerat ca sa spui ca m-am trezit eu cu mofturi.
    Numai ca ospatarii erau in usa, la taclale...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare cel mai bun cel de la Nivea :( cred ca depinde de preferinte :-/ Eu am patit-o cu papanasii cum am zis, iar acum nu mi-am luat desert (desi si pe mine ma tentau niste galuste). Iar cu zaharul cred ca e o problema, nici mie nu mi-a adus brun desi am cerut :-/ In schimb servirea mi s-a parut de nota 10 :( in cazul meu...

      Ștergere
    2. Imi pare rau ca ai patit asa, mie imi place la nebunie acolo. Mi se pare super mancarea :D

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.