, ,

Warm Fall || OOTD

18:44











Rochie : Aici
Palton: No name 
Geanta: No name
Ghete: Lidl

Buna, dragele mele!
Astazi asistam impreuna la o premiera pe acest blog si anume, primul OOTD (outfit of the day). Zilele trecute mi-am facut curaj si impreuna cu cea mai buna prietena a mea, Irina, am iesit in parc sa facem poze. Saraca de mine am fost putin crispata ca nu stiam ce sa fac cu mainile, nu stiam unde sa le pun, mai trecea lumea si se uitau lung si dubios la noi, dar pana la urma ne-am distrat copios si au iesit si niste poze reusite zic eu. Sa traiasca baiatu' cu graffiti-ul de pe perete ca au iesit niste poze foarte frumoase acolo si mi-am schimbat si eu poza de profil de pe Facebook.

Rochia ati mai vazut-o si in aceasta postare in care v-am prezentat mai multe articole primite de pe site-ul Dresslily. Rochia aceasta este preferata mea si mi-au venit multe combinatii in cap din momentul in care am facut-o. Desi pozele au fost facute saptamana trecuta si puteam sa port lejer aceasta combinatie, acum cred ca as ingheta. Inca sper la o toamna calda si armonioasa si fara ploi (in special in zilele in care trebuie sa alerg prin oras). 

O rochie asemanatoare o vazusem pe la un magazin la Piata Romana, acum un an de zile, la un magazin Dika (sau ceva asemanator) si era foarte scumpa si plangeam in fiecare zi pe langa vitrina. Era combinata cu vesta de blana artificiala bej si cu niste ghete bej. Era un vis toata tinuta aceea. Va dati seama ca atunci cand am vazut-o pe site am pus-o imediat in cos.

Rochia este dintr-un material moale, catifelat si spre marea mea fericire, nu este transparent. Deci este safe! Decolteul acela in forma din triunghi imi place si ma enerveaza in acelasi timp pentru ca nu sta mereu in aceea forma, se ridica si imi este frica sa nu se vada ceva (nu ca as avea foarte multe de aratat, fie vorba intre noi dar totusi). Pentru zilele de toamna/primavara mi se pare o rochita perfecta.

Paltonul este de la magazinul de 25 de lei din zona Piata Muncii despre care eu v-am mai zis pe blog. A fost dragoste la prima vedere, pacat ca nu este decat un palton-sacou si nu prea tine de cald. Era pe mai multe culori de la acest albastru navy la roz turbat. 

Geanta este primita de la o prietena buna cand am implinit 19 ani si desi nu ma omor eu cu rosul, imi place la nebunie. Are foarte multe compartimente si pot baga foarte multe in ea.

Ghetele au fost recent la Lidl si imi plac foarte mult. Au costat in jur de 70 de lei. Le-am purtat doar pentru o ora la poze si nu am ce sa spun mai mult despre ele. Am un pont pentru voi, joi urmeaza sa apara ghetute de ploaie la Lidl cu 35 de lei. 

Cam aceasta a fost tinuta pentru azi, sper ca va placut si as fi curioasa sa stiu daca ati mai vrea sa apara ootd-uri. Astept raspunsul vostru in comentarii. Zilele urmatoare o sa vorbim despre cateva produse de skincare, o dezamagire si un articol putin mai special.

Va doresc o zi minunata!

Andra
Ma gasiti si pe Facebook & Instagram

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Hey, sexy!
    Esti superbisima!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Me gustats tu, sutururu~ *sings the song from G-Friend* :))
    Imi place girlie, vreau sa vad mai multe ootd-uri! :* ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai adus aminte iar de videoul acela cu ele :))
      Multumesc mult <3 :* Te puuup :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.